-

Det gick bra som vanligt att jobba idag. Dock börjar böckerna bli mer och mer min fiende. Så roligt sällskap är dom inte. Men jag ska inte klaga.


Annars är inte livet på topp just nu och det ser tyvärr inte ljusare ut i framtiden. Bara små ljusglimtar som lyser upp min annars mörka vardag. Ska dock försöka bara flyta med och hoppas på att allt löser sig eller iafl blir bra. Vill mycket och det känns jobbigt när inget kan gå att lösa.


Ska dock kura ner mig i sängen nu och se sagan om ringen. Såg ju sagan om konungens återkomst idag och gisses vilken skillnad det är på filmerna igentligen. Orchernas utvekling från första där de är anonyma till sista då de alla har nästan en egen personlighet (grovt överdrivet). Om man jämför Moria med slaget vid  Minas Tirith t ex.

Nog svamlat om det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0