Sommarjobb

Så då var matspjälkningssystemet avklarat dvs en föreläsning mindre. Nu är det bara två st kvar. Sen är det tenta, 5 veckor till med farmakologi och mikrobillogi. Efter det kan jag förhoppningsvis då ett normalt socialt liv igen, give me!.

Problemet är att i sommar vet jag varken ut eller inte om jag vill sommarjobba eller inte. Fördelen är ju helt klart pengar, men nackdelarna är mindre tid för skoj och mindre vila som är välbehövligt. Men det är svårt att göra en massa skoj om man inte har råd att betala för dem.
Aja, det skadar ju inte att söka. Kan ju alltid tacka nej, den stora frågan då är om jag vågar söka på hemtjänsten eller inte? Jag som ska bli sjuksköterksa och allt haha. Måste komma över min rädsla för gamla människor.

Ikväll blir det Yoga, woho! 

Märkte att det blir en hel del jobb med sommarjobbssökandet, var ett tag sedan jag uppdaterade mitt CV haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0