Bollen är inte min vän

Om man har läst mina inlägg angånde mina krig utkämpad på gymmet mellan mig och bollen, så kan jag bara säga efter dagens fredsförhandlingar fortfarande inte har kommit på god fot med varandra.

Det vill sig bara inte...

Under övningen som så fint illustreras till höger var det bara jag som inte klarade av att lyckas hålla mig kvar på bollen. Till mitt försvar så skulle man ha fötterna på bollen, inte låren som på bilden. Men fortfarande 100-0 till bollen.
Men envis som jag är vägrar jag ge upp. Problemet är bara att bollen har fått en allierad, de ska nämligen flytta detta pass till tisdagar då jag jobbar.
Antagligen kände bollen att jag var påväg att vinna, så för att försäkra sig om en vinst så gör den att de tär omöjligt för mig att försöka vinna.

Enda andra dramatiska som hände var att jag har sjukt ont i ryggen, inte av träningsvärk. Utan för att jag ramlade när jag skulle sätta mig i bilen och slog ryggen i dörrkarmen för att inte ramla i backen.
Kan dagen bestämma sig för om det är min dag eller inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0