Surt

När man för en gångs skull är i stan igen så har allt folk flytt staden!
Åkte in i morse för att åka tillbaka till Duved imorgon för att jag ska kunna träna här och pilla lite med annat.

Jag hade sett fram imot att skrika tillsammans med några som iafl vet att 4st straffar under en match är ofantligt mycket. Speciellt när dessa fyrsta st straffar bara straffade ena laget. Men som det ser ut nu får jag tillbringa den i soffan med min kära mor, inte helt fel det men det känns lagomt surt när jag numera inte träffar alla så ofta eftersom jag mest är i Duved med honey.

Låter just nu som jag kan tvinga natalie hålla mig sällskap medan jag skriker mig hes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0