sol?

Idag är det också + 20 som igår, enda problemet är att det är ingen sol och jag kan inte gå utan tjocktröja ute för att slippa frysa.

Vill mest bara krypa ned i ett varmt bad en stund, men i Duved är det inte kommunalt vatten och en vattenberedare orkar inte med sånna saker. Det får vänta tills jag kommer hem på måndag eller tisdag.

Känns lite surt när alla andra bloggare skriver om den +30 gradiga värmen och strålande sol, medan det hotas med regn hos mig. Är det inga fler som bloggar ifrån norrland? Vi kanske måste slänga ut lite kylskåp i skogen för att få upp värmen haha.

Annars dricker jag MER apelsin och ska föröska plugga lite, mikrobiologi tenta om en vecka. Men mest kikar jag nog på när Jonahan spelar gta IV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0