Smälter bort

Tror det är värme rekord i Östersund, det går ju knappt va i solen!

Låg ute på gräsmattan mitt på dagen och jag formligen flöt bort. Efter en dusch och ombyte från bikini till sval klänning begav jag mig mot stan för att äta på Ragnars med Lisa. De har supergoda sallader med en massa gojs. Me like!


Lisa och salladerna.

Fick otroligt nog nästan i mig hela, men det som var mer otroligt var att jag fortfarande håller mitt löfte om att sluta spendera pengar på onödiga saker, så som kläder och skor.
Men dock inhandlade jag tre mjukisdjur som ska delas ut imorgon till tre av de som springer ut. En sjukt stressig dag det kommer bli imorgon.

Schema:

kl ? - träffa folket
kl 11.30 - Wargen springer ut
kl 12.30 - VCT springer ut
kl 13 och frammåt - se på flakåkning, kanske åka upp till PCs utspring.
kl 16 - åka till Sofias motagning och överlämna present
kl 16 - åka till Fredriks motagning och käka + festa
kl ? - åka till Ninas motagning och överlämna present
kl ? - tillbaka till Fredrik
Sen är jag öppen för förslag

Det kommer bli en underbar dag, med sol och +26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0