Sjung om studentens lyckliga dar

Lisa ringde och väckte mig imorse, tur det eftersom jag hade ställt väckarklockan men inte tryckt igång den. Ute på altanen håller jag och katten att smälta bort 9 på morgonen. Det kommer nog bli en lika varm dag som när jag tog studenten förra året, har aldrig svettats så mycket som på vårat flak under 3 timmar.

Iafl kan jag höra musiken och skriken ifrån flaken, glädjefnatten har börjat för studenterna och för oss andra stressen. Men jag ska försöka hinna med allt planerat på ett vettigt sett utan att dö på kuppen.


Dessa krabater kommer snart få hänga runt halsen på tre lyckliga studenter, Nina, Torbjörn och Fredrik. Ska bara försöka hinna ge dem innan jag måste springa vidare.

Så nu ska jag på med klänningen och trampa i skorna, dagen börjar och mitt första stopp är wargen, sen vct.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-05 @ 09:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0