I'm alive!

Hänger i Umeå, närmare bestämt havet.

Väderprognoserna förutspådde regn och vidrigheter så fleceetröjan var endpackad och långkalsonger. Jag har varit med förr. Men idag så sken solen från en klarblå himmel och eftersom ingen solskyddsfaktor var nedpackad så är numera min panna och näsa tvackert tomatröda. Så går det när man hela dagarna står och ser på fotboll på nydala. Min bror spelar nämligen cup och jag är nog mer het än ledarna när det gäller sånt. Puls uppe i 200 och jag vill helst springa ut och kriga själv. 12 år av eget spelande har satt sina spår. Kanske skulle börja spela i korpen eller nått?

Annars har jag shoppat loss på gina tricot, måste ju passa på och jag hittade massor av fina billiga plagg. Varav den mytomspunna jackan ifrån Gina Tricot som jag var nära att ta ifrån en annan tjej som hade den på snörensningen.


Jag är kär

Den hängde inklängd bland massa andra plagg påväg mot provrummet där jag skulle prova ut en vit body som också fick följa med hem. Lycka! Den är i strl 40 bilket gjorde att jag tänkte hänga tillbaka den på en gång, jag är normalt en 36:a. Men det skulle ju inte skada att testa den och tro det eller ej, den passade bra. Kanske inte perfekt men absolut tillräckligt bra för att få mig att le. För en gångs skull är min långa rygg till glädje som annars får alla plagg att bli för korta.
Mer som fick följa hem var en blommigt och ett stjärn linne. En vit body och en svart/vit randig tee med trekvartsärm och djup rygguringning.


Stjärnlinnet och det blommiga linnet i samma tyg som kjolen.

På bikbik hittade jag en blommigkjol som var inte lika söt och puttignuttig utan helt perfekt. Märks att jag fallit hårt för blommigt?

Tyvärr fick jag itne med sladden till kameran, det får visas sen bilder från helgen. Imorn kommer jag hem och framför mig har jag midsommar, satc premiär och p&l. Kan det bli annat än bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0