Home sweet home

Vaknade 14 idag vilket inte var konstigt eftersom jag kom hem ifrån p&l igår. Jag hade lite sömn att ta igen efter fyra nätter i tält. Lite bilder och text finns på aftonbladets festivalblogg. För just nu orkar jag inte skriva en novell och ladda upp bilder för mycket hanns med från onsdag till söndag. En sak har jag iafl kommit fram till, det är att jag är kär i leksand. Underbart vackert ställe! Alla små röda hus fick mig att vilja flytta dit snarast.

Idag har jag och Jonathan bestämt oss för att tillbringa i soffan tillsammans med det nya guitarr hero. Vi battlar mot varandra och jag kan stolt säga att jag äger! Än så länge är denna låt min favorit.


I hate my self for loving you - Joan Jett

Nu ska jag läsa igen lite på bloggkoll, det han bli så många som ca 650 inlägg olästa medan jag var borta. Sen ska vi nog se lite film. Vi köpte 7 st igår och vi har 5 kvar.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men det måste ju vara ett riktigt roligt jobb ;D haha

2008-06-30 @ 21:36:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0