Hemfärd



Snart ska jag och Jonathan bege oss mot stan. men först håller han på att städa ur och fixa lite på sin nya bil. Han åkte igår ned till Västervik, ca 85mil enkel väg och hämtade hem denna bmw. Forden är tyvärr inte så tillförlitlig längre, den startar när den känner för det.

Så en ny bil stod högt upp på jonathans önskelista när milersättningen kom ifrån försvaret. Så igentligen är det våra skattepengar som finasierat denna bil haha, så jag äger en liten liten del av den. Tror inte Jonathan skulle hålla med mig om jag påpekade detta faktum för honnom.
Det ser lite roligt ut när det står 3st bmw på gården + en ford och en jobbbuss. Samlare på bilar?

Imorgon är det tenta och läkar besök som står på schemat + lite häng med folket hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0