Glass i stora lass

Har just ätit frukost och lagt min på en solstol på min gräsmatta och njuter av solen. Samtidigt som jag mumsar på magnum strawberry white.
Jag är ett schokladmonster av naturen så jag hade inte några höga förväntningar när mamma kom hem med denna glass. Är en vanemänniska som oftast äter samma glass. Men eftersom gb slutat med min favorti, magnum strut så måst ejag ju vågra prova nått nytt.

Solen steker idag med, blir så där lycklig att jag blir brun och får färg istället för att se ut som ett åkerspöke. Och vad passar bättre än glass när man ligger och solar? + en massa vatten så klart.

Dagen är inte så jätte planerad förutom pluggning inför tentan på måndag och yoga ikväll. Får se om det blir häng på stan med en glass ihanden tillsammans med Lisa, eller om jag stannar kvar på min gräsmatta. Just nu känner jag mig sådär sjukligt trött igen, eftersom jag itne tränat på två veckor. Dags att börja komma igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0