varizella zoster virus

Just nu håller massor av varizella zoster virus att käka upp min underläpp. För andra gången på två veckor. Jag är grining, har ont och sjukt less på denna skit. Min underläpp är ungefär dubbelt så stor som överläppen och jag har inte små läppar vanligtvis. Så just nu ser det ut som jag lagt in nått i dem.

Jag har provat vectavir men det är ju helt värdelöst, enligt fass så förkortar den abra sjukdomsiten med max 1 dag. Det gör alltså varken mer eller från. Anti har ajg provat förut och det sög också.
Allstå var jag tvungen att prova något nytt om jag inte skulle skära av min underläpp. Det fick bli coopmeds munsårsplåster. Det kliar inte så förbannat iafl, men eftersom jag inte använt dem från dag ett och de motbildar sårskorpor så ser det lite underligt ut. Problem nr 2 är att tjepen inte täcker hela såret, jippie.

Så nu har jag fått gnälla av mig lite med allt äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0