F**k

Jvla skit dag, det var värkligen inte min dag idag! Min mobil har blivitt stulen. Min fina w810i som hade varit med mig i snart 2 år. Känns så jvla trist. Är nog mest upprörd över att antagligen har jag tappat den och någon hittat den och sen inte haft mage att lämna tillbaka den! Har lust att gråta igen.
Känns så kränkande att det finns 1000 bilder på mig och mina nära i någon idiots händer. Jag känner mig kränkt. Privata sms. Jag hoppas värkligen de raderas utan att idioten tittar på dem eller gör något annat med dem. Telefon går att skaffa ny, men det är allt som är i den som känns så jäkla trist. Känns som någon tafsar på mig utan att jag kan se vem det är.

Efter 30 minuters väntetid för att komma fram till telia är nu mitt simkort spärrat och ett nytt är på väg hem till mig. Tillsammans med en k550i. Jag band mitt abbonemag för ca 1 månad sedan och med på köpet skulle jag få en lg telefon jag igentligen inte ville ha gratis. Men gratis är gott så jag tog den. Nu när jag ringde in och bad om en annan telefon eftersom någon måste jag ju ha. Så blev det denna för 50kr i månaden i 18 månader. Det duger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0