Tidsfördriv

Vilken underbar sysselsättning jag har funnit när man inte har något bättre för sig. Samla poäng på gratisbio.se. Har hunnit få in en hel del, får se hur mycket då poängen trillar in i morgon. Hoppas jag har närmat mig lite 2000p som behövs för att få ett presentkort för 700kr. Besultsångest då vilken butik jag ska välja, finns ju för mycket av de goda.

Vill du också kunna kamma hem lättförkänta pengar, bli medlem här.

Synd bara att jag inte kommer hinna samla ihop och få ett presentkort innan jag drar till gbg på fredag. Det hade inte suttit fel, då mitt kontosaldo just nu står på höga 19.50kr.
Men det löser sig, man får ha ett ess i rockärmen.

Både bra och mindre bra saker inför resan finns att läsa på aftonbladet.
Det som är possitivt är att en värmebölja ska komma in och stanna hälgen ut. Fint väder skulle värkligen sätta guldkant på resan.
Det dåliga är att de skriver om alla olyckor som hitils hänt på Lise Berg i år. Jag som värkligen sett fram imot att få gå där. Men om man läser om olyckorna så är det olyckor som händer, precis som man kan slå sig i det dagliga livet. Det är väll bara rainbowolyckan förra veckan som avskräcker lite. Men varför oroa sig innan nått hänt.

Längtar tills på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0