Tävla



Jonathans lillebror Rasmus ska vi snart skjutsa till elgiganten. Han träffade nämligen en radiopratare i fäviken i helgen och när han satt och lyssnade på radion så hörde han att han hälsade itll honnom. Men han sa han var från Järpen så Rasmus ar ju tvungen att ringa in och säga han var ifrån Duved. Då visade det sig att han var samtal nr 1 in i denna tävling. Han ringde in igen och då var han samtal nr 3.
Så snart får vi veta vad han vinner, jag tror på en torktumlare och Jonathan på en mobilsladd haha. Han ska snurra ett hjul så vi får se. Håll tummarna för en tv eller ps3.

Senare idag ska vi nog bada, passa på i det fina vädret. man vet aldrig hur länge det håller i sig. Ikväll hoppas jag vi ska på stråket, det borde finnas fler som ska ut. Det är sista chansen om man inte vill betala in sig, för imorgon börjar yran och jag har fortfarande inte bestämt mig för att gå eller inte. 1000kr är mycket för någonting man igentligen inte vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0