Synny Days

Åh jag känner värkligen att jag mår så himla bra så fort det blir varmt och soligt ute. Känner mig alltid lite deppad så fort det är dåligt väder. Därför måste jag passa på att vara ute så mycket som möjligt, vilket jag inte klagar över.

Därför passar det bra att storsjöcupen går just nu på sprotfältet 2min cyckelväg från mig. Och att min brors lag vann sin första match i morse i a-slutspelet. Nu väntar sundsvall i åttondelsfinal. Spännande värre. Vinner de denna match så är nästa match mot chivas, ett lag från peru.
Förlorar de mathcen nu mot sundsvall åker jag upp till Duved till Jonathan. Annars stannar jag hemma så länge de fortsätter vinna.

Mellan mathcerna passar jag coh min katt Sussie å att mysa ute på altanen i solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0