Surt sa räven

Bra jobbat Linn!

Åkte ned på stan idag med motivationen att träffa Natalie. Hade mest lust att ligga kvar i sängen pga huvudvärk som inte ville gå över. Jag brukar sällan ha huvudvärk och när ajg väl får det känner jag mig dödligt sjuk.
Så därför var det skönt att få klart jonathans födelsedagspresenter idag. När jag väl skulle betala så nope, inga pengar där inte på kontot.
Jag hade glömt godkänna överföringen för att få pegnar på kontot. Morr!

Så imorgon måste jag in än då. Dagens i-landsproblem. Men det ska ju bli fint väder så då kan jag ta mig en cyckeltur in. När jag klev av bussen idag började det spöregna och det var bara att ta skydd under tak tills skuren gått över.

Nu ska jag cyckla till postne för att köpa frimärken till tradera auktionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0