Sommaren som aldrig kom

Det känns så fruktansvärt tråkigt att serige njuter av sol och värme medan vi som sitter här i jämtland har haft två veckor sammanlagt fint denna sommar.

Jag sitter i fleecetröja och ser på medan höst/vinter katalogerna kommer ut och inser att snart är sommaren över. Vilken sommar? Jag är väldigt väderberoende, jag behöver värme och sol för att må bra. Nu känner jag hur det kryper mer och mer i mig för varje mulen, renging och svinkalla dagar paserar.

Idag har det haglat, åskat och spö regnat om vart annat. Jippie.
Skulle det råka vara en någorlunda varm dag, trots målnen så är det så mycket svia och knott att det inte går att vara ute utan att bli uppäten.



Så här ser väderkartan alltid ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0