Sol!

Helt mirakulöst var det sol ute när jag och Jonathan vaknade idag. Jag ska strax rycka upp den sistnämde ur soffan och tvinga han ut för att köpa smör. Ska cykla till affären och le över solen i mitt ansikte. Visst det är 10 grader ute, men sol!

Igår sprang vi omkring med robert och kikade på tvs. Det satte griller i huvudet på jonathan som nu vet vad han vill ha i födelsedagspresent nästa vecka, en tv. Av mig får han den iafl inte haha, det har jag inte råd med.
En massa filmtittande blev det också medan regnet föll utanför.

Ikväll ska vi se hancock med trace och robert. Hoppas den är lika bra som jag förväntat mig. Om vi lyckas väcka robert lagomt till filmen börjar 20.30. En tuff uppgift.
Efter det ryktades det nått om igår om avskedsfest för mike och charlotte som drar till Barcelona imorgon för att jobba. Det skulle inte sitta helt fel att jobba utomlands om man skulle jobba. Ge mig värme!

Got to go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0