På gång

De närmaste veckorna fram till den 17 augusti är det full rulle. Iafl för mig.
På torsdags är det fest hela dagen lång. VI har 6 st som fyller år i kompiskretsen i juli. 7 kanske? Så förhoppningsvis blir det massa partande.

Sen fyller Jonathan 20 den 25 juli, då åker vi ned till gbg för att se Iron Maiden den 26. Vi åker hem den 28. Den resan har jag sett fram emot sen November. Längtar så mycket. Speciellt eftersom det är med honey jag åker.



En dag innan vi kommit hem öppnar krogstråket i stan och storsjöyran på torsdagen den 31 juli.



Direkt den är slut så ska jag och jonathan i princip upp till Umeå direkt för mina föräldrar gifter sig den 9 augusti.


 

Så på tre veckor åker jag Göteborg, stan och Umeå. Min kära vän Natalie ska ha dop för sin Nova den 2 augusti. Men jag vete sjutton hur jag ska klämma in det. Så någonstans framöver blir det en resa ner till sthlm också.

Nu måste jag skynda mig, har två timmar på mig  och träna.

Kommentarer
Postat av: Lisa

oj va mycke folk de va på bilden

2008-07-08 @ 17:49:40
URL: http://dundernalle.blogg.se/
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg om du vill :)

2008-07-08 @ 17:49:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Peaches

åh, jag vill också!





har du möjligen lite tid över? Läs senaste inlägget "Sviken", har du blivit sviken av någon? Hur påverkade det dig? Berätta gärna! (Ps, detta är ej reklam!)

2008-07-08 @ 18:02:10
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0