Mörker

Somnade visst framför tvn. Vart kommer tröttheten ifrån? Skulle vara förståligt om jag jobbad eom dagarna, men 2.5 månaders ledighet har inte gjort mig mycket piggare. Bara mer inspirerad att plugga, någonting possitivt iafl.

Min vänstra hand strejkar totalt igen. Fick kortisonspruta för kanske 1-2 månader sedan mot min muskelfäste inflammation som nu har kommit tillbaka. Jobbigt att inte kunna använda bägge händerna, för varje gång jag rör vänsterhand så känns det som en kniv som rör omkring.
Så imorgon är det jag som ringer vårdcentralen och försöker övertyga dem om att jag är ett akutfall, det tyckte de inte förra gången. Att man inte kunnat använda handen på 2 månader = inte akut, man kan gå med det ett tag till tycker dem. Funderar om de kommer skriva i min jounrnal igen "arg patient ringer in och vill ha tid".

Nu orkar jag inte skriva mer... det gör för ont. I morgon kommer honey hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0