k660i

Solen hade inte gått och sprängt sig själv! Den lever och visade sig till min stora glädje idag. Jag har med gott samvete legat ute och gottat mig i solen. Jag behövde det.

Annars har jag stått ute i solen och fått hjärtattack medan min lillebrors lag spelar storsjöcuppen. De vann med 3-2 och vinner de matchen imorgon går de vidare till a-slutspel. Men av egna erfarenheter är det nästan roligare med b-slutspel. Man har mycket större chans att vinna då haha.

Ringde igen till telia för att jag har kommit på jag vill lägga till 30kr i månden för att få en ny telefon jag värkligen vill ha. Var och tittade på dem idag och jag kommer bli tokig på de små knapparna på k550. Så det får bli k660 istl. Mycket snyggare också. Så för andra gången ringde jag och väntade i 30 minuters kö för att komma fram. Passade på att äta middag medan jag väntade. Men tjejen jag pratade med värkade inte fatta någonting. Hon trodde han igår bara skulle skicka mig en ny mobil, men jag ska ju få en ny mobil för jag har bundit mitt abbonemang. Efter mycket om och men så måste jag ringa tilbaka imorgon för att försöka stoppa utskicket av k550. Det löser sig nog. Annars skickar jag bara tillbaka den och får hem den andra sen. Det viktiga är att jag får simkortet. Just nu är jag mobillös pga stölden av min mobil igår.


Så den får det bli.

Nu ska jag ta med mig glass ned i sängen och kika film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0