Hemlighetsmakeri

Allt smusslande och oroande inför igår gav nytta. Vi lyckades blåsa Jonathan totalt!
Jonathan fyller 20 år imorgon och de senaste två veckorna har jag föröskt dra ihop folk för att överraska honnom med nått.

Jag och Hedström lurade han till stan ifrån Duved med att vi skulle käka och sen bowla.
Vi började med att käka på Jack Rabbit Slim´s som är tagen ur filmen pulp ficiton.

Bild 1

Det är värkligen som man klivitt in i filmen. Man kan äta i två stycken americanare. Maten var underbar och jag åt och åt och åt. Anledningen till att vi åt där, är att det ligger vägg i vägg med multichallange där vi skulle köra laserhallen sen. Vi skulle mötas kl 18.50 men det visste inte jonathan om, så för att gå han kvar så länge som möjligt innan vi kunde gå ut för att "gå" bort till bowlingen, fick jag äta en jätte portion kött med pommes och efterrätt. Jag som brukar ha det jobbigt att bara äta upp huvudrätten. 
Vi lyckades sega kvar till 18.50 och då gick vi ut till 5 av folket som hade samlats där ute. Jonathan fattade ingenting och trodde fortfarande vi skulle bowla och de andra skulle göra nått på multichallange. När det gick upp för honnom vad det handlade om så log han resten av kvällen, precis det som var meningen!

Vi gick in och delade upp oss i två lag för att börja spela. 30 svettiga minuter senare tror jag alla hade haft lika barnsligt kul. 



Vi sprang omkring, sköt och sprang in i väggar. Banan var jätte stor med flera torn och adrenalinet pumpade för fullt. Sjukt kul som jag vill göra om snart igen!

Efter det drog jag och hämtade mina 3st tårtor jag bakade igår morse. Fler folk droppade in och guitar hero lirades. Roligast är när man battlar mot varandra.

En rolig kväll som jag gärna vill göra om! Jonathan är fortfarande lite chokad hur vi kunde grundlura han så haha.

Nu lirar han guitar hero, har fastnat på miss murdurer. Jag ska dra med han ut och ned på stan strax. Hoppas jag får några betalningar på de två sista auktionerna så jag har det ur världen.

Imorgon är det jonathan födelsedag och då far vi till Göteborg. Whiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0