Evening

Dagen började bra, fortsatte bra och värkar sluta bra.

Vaknade upp till strålande sol och löfte om över 20 grader. Jag och Jonathan tog cykeln in till stan, drack mer i badhusparken och provade ut löparskor till honom. 
Efter att ha glassat på stan ett tag cyklade vi hem till honom och åt jordgubbstårta på balkongen innan vi åkte till stranden nedanför mig. 



När till och med Jonathan drar sig för att doppa sig, då är det kallt i vattnet! Jag lyckades komma i till vaderna. Men eftersom jag kramade jonathan efter han kom upp ur vattnet tycker jag det räknas som att doppa sig, han var så kall.
Vi låg på våra handdukar och njöt av livet innan vi åkte hem och satte på grillen och fixade middag.
Johan dök upp och åt med oss. Trevligt sällskap tackar man aldrig nej till.

Nu har vi sett på once up a time in mexico, en utav mina favorit filmer och hittat läskiga saker i chipsen som är oidentiferbara.
Grabbarna lirar guitar hero och om 21 min fyller Honey 20år. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0