Träningsvärk

image569

Här är anledningen till varför jag har sån grym träningsvärk i mina lår.
Direkt efter yogan igår körde jag hem och skulle hämta telefonen så jag kunde hämta ut mitt paket ifrån HM. Pa skulle åka och hämta min lillebror på sin ksytteträning och jag sa jag kan väll hänga på då så jag kan hämta mitt paket också. Det han glömde nämna var att han skulle stanna 30min och vara med.
1h senare hemma har jag hunnit stelna rejält och idag kan jag knappt räta ut låren. Jag kunde inte gå i trappor och när jag skulle böja mig ned för att sätta böckerna på en låg hylla kändes det som låren skulle gå av.
Det blev alltså ingen träningen efter jobbet idag, sparar det till Bål passet imorn med 30min strech efter åt, det kan jag behöva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0