Träningsvärk

Lite illa är det att jag har grym träningsvärk efter mitt lilla korta pass igår på 30min hemma, det visar på två saker. 1: jag är grymt otränad 2: det tar faktist att träna lite hemma, bättre än ingenting.

Men jag har blivitt grymt pepp på att börja träna nu, efter att ha kännt att jag blev mycket piggare efter att ha tränat den korta stunden. Så jag ska dra med ma till pulzin ikväll eller imorgon. Ska bli intressant att se hur många gånger hon går, jag hoppas att hon inte lägger av efter 1 gång.
Enda tråkiga med pulzin är att det inte är nära till några busshållplatser, så jag kommer inte kunna träna nått på dagen om jag ine har bilen eller är beredd att gå en lång bit. Så det lär väll mest bli kvällsträning, men jag tränar hellre mitt på dagen. Känner mig mer pigg då och kan göra andra saker på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Åh, det var det sannerligen!
Fast jag råkade somna på hälften av filmen, så jag får se slutet lite senare ikväll :)

2008-01-08 @ 17:10:10
URL: http://superahoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0