Träning

Enda sedan jag var hos min läkare sist så har jag förstått alvaret i att jag måste vörja träna igen. Jag håller långsamt på att förstöra min rygg och där är det inget annat än träning som hjälper för att hjälpa till att stödja kotorna så jag slipper smärtan.
Men fattig student som jag är så har jag ingen lust att slänga ut pengar på ett gymkort. Mitt dummaste beslut hitilst var att sluta på Jocks där jag betalade 150kr i månaden för att träna, pa betalade halva. Nu om jag blir medlem igen kostar det 600kr i månaden. Men jag hade värkligen ingen lust att träna där själv sen Jonathan började lumpen, men nu ångrar jag mig bittert.
Funderar på vad som är bäst, att sitta och betala månadsvis eller köpa en sån där stor trampmaskin där du även tränar armarna på och träna stryka själv.
Eller varför inte börja gå på spinning igen och betala ca 500kr för ett terminskort på friskis och svettis. Enda problemet med dem är att de är precis på andra sidan stan, men jag får väll sno bilen imellan åt isfl.

Aja nu ska jag iafl ut och promenera med ma och ikväll har jag faktist kört 30min med min egen kropp som vikt + gummiband, så lite har jag försökt komma igång med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0