Tidig morgon?

Jag hade faktist kl ställd på 9, men någon gång efter den har börjat ringa har jag lyckats stängt av den. Så jag sov vackert vidare tills nu. Aja pigg är jag iafl och jag kommer hinna med det jag ska göra idag så det är ju inte hela världen att sova bort halva dagen.

Började och avslutade en shopaholics bekännelse när jag gick och la mig. Funderar på att börja läsa lite i en shopaholic i New York, men borde kanske fixa lite skolarbete först. Ska det inte vara så att tråkigt först, roligt sen? Men fasiken vad tråkigt sånt är.

Aja, nu ska jag sluta deppa för att mitt blodsocker är för lågt, utan ska gå och läsa tidningen och trycka i mig en skål corn flakes. Goda nyheter är att my dear friend Camilla tydligen ska gifta sig, jäklar vilken fest vi ska anordna!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jaa! :D jag förväntar mig en riktigt jävla rolig möhippa!!! helst så snart som möjligt. ;)

2008-01-08 @ 14:47:56
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0