Strul

Hade vunnit en auktion på Tradera, det var en Misfits tröja som jag länge velat ha. Efter två veckor leveranstid (?) som är i det allra längsta laget så kom den idag. Bara ett problem... tröjan jag vunnit var i small, de som kom hade storleken medium.

Alla bandtröjor är ju som i bekant extremt stora i storleken, inga tjejer ska komma här och tro att man lätt kan handla en tee om det inte utryckligen står tjejmodell. Eftersom denna inte hade det förväntade jag mig att jag kanske måste sy lite här och där för att det inte ska se ut som jag ska ut och tälta. Medium drunkar jag i, inte tältar utan drunkar. Jag börjar bli lite less nu, har mailat företaget som sålde teen, det var inte en privatperson och frågat hur vi ska göra. Det ska bli intressant att höra deras svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0