Rea

Var vidrigt att gå upp i morse, jag snoozade till 7.30 sen var jag tvungen att gå upp för bussen gick 7.50. Jag hade lust att lobotomera mig, så ont hade jag i huvudet. Men så går det när man sitter till 1 på natten för att fixa redovisningen till idag.

Och det gick bra, tro det eller ej men nu blir det en beställning på blusen, jag blir lite lycklig faktist. Redovisningen gick som en dans fast det var drygt att sitta nästan 5h för att lyssna på alla, var rejält hungrig när vi äntligen fick gå kl 13.

Innan jag skulle hem sprang jag förbi stadium som hade rea för att kika om de hade nått. Glatt överraskad märker jag att både täckbyxorna jag tittat på förut, men inte köpt för jag tyckte de var för dyra och en ryggsäck som var utplockat i alla färger förut, nu var nedsatta på rea. Sånt blir man glad i själen utav.
Så istället för 500kr för denna snygga och praktiska ryggsäck från haglöfs, så betalade jag 300kr.

Jag var tvungen att börja använda ryggsäck då jag håller på att förstra ryggen med att bära runt alla skolböcker i en handväska. Men jag har aldrig gillar ryggsäckar för alla är så fula och klumpiga, tyckte jag tills jag hittade modellen Corker ifrån Haglöfs. Den är jätte praktiskt med ingång ifrån sidan istället för uppifrån så man lättare kan stoppa in sina saker. Den har även andra praktiska fack.
Mer info om den här: http://www.haglofs.se/prd/visaprod.asp?ID=842&nid=18&lang=sv&CatNr=&CatNr2=&xCatNr=80&NP=&Q=&HMtrl=&Str=&show=&ak=&nid2=120

Så jag blev ett par täckbyxor och ryggsäck rikar pluss de inte räknas in i belöningssystemet då de är nödvändiga ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0