Märklig dag

Självklart så sov jag över väckarklockan imorse och vaknade 12. 13 minuter senare skulle min buss till stan gå se det var bara att kliva upp, äta, klä på sig, sminka sig och springa iväg till bussen.
Väl framme på stan bestämmer jag mig för att jag hinner med JC innan skolan för att se om min tee från igår fortfarande fanns kvar. Sprang in på domus vid systemet och rätt som det var ropade en ung kille nu och en annan ung kille hoppade fram framför mig och skrek bu. Haha blev lite rädd? De asgarvade iafl.

Skyndade vidare för jag blev generad självklart och in på JC och där var den! Min tee! Underbart och jag hittade även en annan av tröjorna jag köpte igår i en större storlek.
De hade sagt igår när jag frågade om de hade en i större storlek, men de sa att det som var framme var allt de hade kvar. Därför fick jag hänga undan den enda kvarvarande mediumen eftersom de hade sagt fel igår, så jag bytte den senare idag.
Köpte även en ny mascara och kajal ifrån Meybelline, den där nya med gröna förpackningar. Ska se om den är bra, älskar dock min masterpiaece max. Men varför ska man inte förnya sig?

När jag kom på skolan lyckades vi skriva klart våran rapport. Fick även tillbaka mitt farmakologitenta när jag skulle skriva på papprerna om studieuppehåll i samband med att jag ska gå om termin 1, eftersom jag har godkänt på den kurs som ligger de 5 första veckorna.
Resultatet på tentan var 0.5p ifrån godkänt. Jag blev lite less för läkemdelsberäkningen var jag 1p ifrån att få godkänt. Tänk om jag hade lyckas varit över gränserna istället? Då hade jag sluppit gå om. Men jag kommer bli grym på anatomi förhoppningsvis.
Det roliga om tenta var att de först hade räknat fel och hade skrivit 22.5p, när jag räknade igenom den fick jag den till 23.5p. När jag påpekade det för läraren så hon först innan jag berättat om resultatet "Jaha, då är 0.5?". Hur visste hon det eftersom jag var den enda med 0.5p ifrån godkänt? Mycket mysko det där. Iafl sa hon att hon skulle ta tillbaka den och rätta igenom den igen. Så förhoppningsvis f¨r jag godkänt på den och kan tillgodo räkna den också! Då har jag abra anatomin och mikrobiologin + (läkemdelsberäkningen) kvar att fixa ivår när jag går om, sweet.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag göra klart framsidan till våran rapport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0