Ljus

Har alltid varit ett fan utav levande ljus och ett mindre fan utav att få plotter i presenter. Med det menar jag prydnadssaker och dyl som visst är jätte fina men jag har rummet fullt utav det och ännu mer nedstoppade i kartonger. Jag har så mycket sånna saker att jag skulle kunna fylla ett helt hus själv.


Därför har jag undanbett att få det i julklapp nu denna jul utav min mamma som är en expert på att köpa plotter till mig, mest för att han har så otroligt mycket själv så då är det bättre att köpa till mig.

När jag öppnade denna julklapp blev jag glatt överraskad och mamma sa innan "jag vet du inte ville ha plotter, men jag tror denna går hem". Ja faktist, det gjorde den, just nu lyser den upp fint på mitt rum! Tack mamma.
+ det var det enda i plotter väg jag fick i julklapp.

image547

image549

Btw varför det är två skruvar i väggen är för att de är de gamla skruvarna ifrån sterion jag fick i födelsedagspresent som vägrade fungera och vi fick aldrig någon ny utav den modellen, utan fick en ny som inte kunde hängas på väggen. Väggen är utav betong så pappa är inte så jätte pepp på att dra ut dem igen, men nu har jag döljt dem lite iafl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0