Lång dag

Klev ändå upp rätt tidigt imorse, kl 10. Det är tidigt för att vara mig. Tänkte bara se ett avsnitt utav Sex and the City till innan jag ska sova. Har redan sett 6st avsnitt idag haha. Jag är inne på säsong två nu.

Min dator bara vägrar hänga med i mitt tempo, den har superbra motagning men internet seeeegar ned sig endå. Ska se om det går att ladda upp bilder på den igen. Men pa sa at det nog krävdes en ominstalltion, men ska man värkligen behöva göra det en gång i halvåret? Finns det så jäkla mycket skit där ute så dator segar ihop totalt. Blir paranoid bara jag tänker på det.

Nej sova var det, imorgon ska jag skicka paket till de som har vunnit jeansen, hoppas på att min misfits tröja kommer annars blir jag less. Byta mina skor till rätt storlek och träna. Jag måste skaffa mig en hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0