Kundalini Yoga



Ska iväg kl 18.30 på något de så fint kallar Kundalini Yoga. En form utav yoga där man är mer inriktad på andas och hållning istället för omöjliga rörelser, så jag ska ge det ett försök. Har aldrig varit riktigt bra på det där med balans och shit men varför inte?

Ska föröksa prata med dem om att byta mitt 3 månaders låsta, dyrare kort till ett student kort 330kr i månaden som inte är låst. Förstår inte varför de inte informerar om detta, utan jag läste det som snabbast i en artikel i tidningen.  Men eftersom jag inte använt kortet än så borde det väll inte vara några problem? Man måste väll ha ånger vecka?

Återkommer med om jag överlever passet eller inte, det måste jag för på onsdag ska jag köra bål 30min och strech 30min. Jag är fortfarande peppad på att börja träna! Det är ett bra tecken.

Jäklar jag kan inte hitta min astmasprey, utan den är det helt onödigt att träna eftersom jag inte får någon luft och rosslar som en döende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0