Kärlek till folket!

image577
Var hos Lisa och såg på Sex and the City ikväll, fan vad härligt det var att vara med girlsen igen. Har varit alldeles för deprimerad över skolan, men nu ska det bli ändring på det.
Det finns inget ont som inte för nått gott med sig. Jag har tex underbaraste människorna runt omkring mig... kärlek till er! Ni ska veta att jag alltid finns där om det är nått.

När man ser på Sex and the City, så även om serien det handlar om killar, så är det kärleken mellan tjejkompisarna som man ser starkast. Det är så sant att killar kommer och går, vänner består. Att livet inte kommer vändas upp och ned för att man råkar träffa nån annan att dela de 24/7 om dygnet man har. Man kommer alltid ha kvar sina vänner och det känns så jäkla skönt, den där balansen mellan att ha någon man älskar med flera stycken man känner stor kärlek för.

Men så är jag en sann optimist, jag tar det jag vill ha. Men samtidigt försöker jag ge tillbaka mer än jag tar också.

Imorgon hoppas jag det blir krogen senare med tjejerna, fasiken vad kul vi ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0