Jobb

Så var första kvällen på mitt nya jobb avklarat. De 3,5h med att ställa tillbaka återlämnade böcker, låna ut böcker och allt annat som hör till på ett universitetsbibliotek. Så mitt extra arbete en kväll i veckan och var fjärde lördag känns ganska lätt. Speciellt när man får 125kr i timmen. 

Dagen i övrigt var lugn och skön, ett tappert försök att vända på dynget tillbaka till det "normala" genomfördes med att Nicklas hämtade mig kl 9 och vi åkte och hämtade Daniel ifrån hans mormor. Resten utav tiden låg vi och kollade på filmer (v för vendetta och superman returns), sov om vart annat och lite skolarbete han jag med innan jag började jobbet kl 16. Trevligt var det iafl.

Nu ska jag fortsätta med skolarbetet, vi ska opponera på en artikel tills imorgon och sen ska jag bara slöa.

Måste ta tag i att fotografera mina saker som jag ska lägga ut på tradera också! Har 3 påsar fyllda med diverse saker, allt från bikins till skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0