JC

Ett försök att vända på dygnet igen gjordes i morse, som motivation var det 50 % på JC som hägrade. Så kl 9 släpade jag mig upp och tog bussen ned på stan.
Tyvärr så var den inte alls så bra som jag hade förväntat mig, känndes lite trist att allt var i samma mönster och matrial som inte alls var min stil. Köpte två bas grejer till nice price. Blev en svart lite större svart tee med tre paljetter som dekoration fram. Nu kommer Jonathan klaga på varför jag aldrig kan köpa tighta kläder haha. Men det gjorde jag faktist med det andra fyndet, en långärmad modell med knappar nästan hela vägen ned + att den är nästan som en klänning. Farfarsmodell skulle man kunna säga, låter itne så smickrande but i like it.
Stadium skulle jag lämna igen täckbyxorna, hur mycket de än var på rea så fastnade jag inte för färgen. Men jag blev inte 600kr rikare utan hittade i samma modell ett par svarta som jag tror jag kommer trivas i mycket bättre. Aja får se hur jag gör.
Sprang förbi Akademibokhandeln också och köpte fortsättningen på Shopaholic serien, läste ju ut 1:an och 2:an igår. Så nu blir det En Shopaholic säger ja.

Men först ska jag fixa klart dagen skolarbete, det ska skrivas klart ett resultat till rapporten och bakgrunden ska bli helt klar. Imorgon blir det diskussion och sen ska det vara klart! Bara att palnera redovisningen. Sen efter det och lite opponent skap nästa vecka + själva redovisningen så hoppas jag på godkänt på 15p utav mina 30p högskolepoäng denna termin. En anledning till varför jag värljer att gå om. Känns för tungt att ta igen 4 tunga kurser + klara av termin 2. Men det kommer nog bli bra, är mest rädd för allt nytt folk jag måste lära känna. Kommer sakna Marie, skönaste tjejen som gick med mig.

Kommentarer
Postat av: kristin

Jo jag vet, jag hatar den också men jag har börjat vänja mig. Dock kommer jag in i perioder då jag inte står ut att ha den i munnen. Men än så länge har jag inte haft ont i huvudet på grund av gnisslandet men jag är rädd om tänderna.

2008-01-09 @ 14:01:18
URL: http://kickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0