Internet strular

Efter fruktlösa försök utav pa att få till internet lite snabbare än snigelfart, så är resultatet just nu att det har lyckats blivitt ännu sämre.

Allt går rätt crap idag, Jonathan blev magsjuk i morse vilket inte var allt för rolig överraskning. Men vad gör man? Peppar peppar att jag slipper det när han kommer hem imorgon, vägrar vara magsjuk. Har fobi för att spy.

Har varit och tränat tidigare, det var afro dans som det kallar det. Var betydligt jobbigare än väntat men kul var det! Mottot var ju att se så ful ut som möjlig och jag lovar att jag lyckades med det haha.

Nu ska jag fortsätta se på tv, det är ett knäppt program om en kvinnlig kroppsbyggare på tv4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0