Helgen som gått...

Sitter och ser Sex and the City samt käkar upp nötterna som Camilla lämnade kvar efter filmtittandet igår. Är så desperat efter nått gott att jag t om tvingat i mig psitagénötterna som jag avskyr. Lovar köpa nya om du vill ha Camilla.

Såg på Ringaren i Nottredam igår jag och honey tillsammans med Lisa, Camilla, Charlotte och Åsa. En bra upptakt till dinsey maskeraden 7 mars. Är så fruktansvärt pepp på den! Ska bli jätte roligt.

Annars har jag de senaste tre dagarna varit på fest hos Jesper, var trevligt häng med folket. Sett på film med honey och myst en massa. Ätit god middag och bara varit. Saknar bara han och jag i lägenheten under gymnasiet, underbar tid som jag hoppas uppleva igen, minus gymnasiet då haha. Den som lever får se.

Nu ska jag gå och leta reda på nått gott i skafferiet och fortsätta se Carrie och gänget erövra NY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0