Grillad

Var imorse hos sjukgymnasten igen för mina besvär med kotorna mellan skulderbladen.
Förra gången så knäkte han bara, men igad så fäste han en massa elektroder där jag själv fick reglera styrkan i elektorderna. Det var bland det obehagligaste jag varit med om!
Så fort man skruvade upp "stryrkan" så kändes det som någon stack tusen nålar i en. Jag får rysningar bara jag tänker på det.
Någon som har råkat tagit i ett elstängsel? Den känslan men absolut inte lika stark, men själva elkänslan som stickes känner man igen. Sjukt obehagligt.

Det skulle pulsera och ha sig men jag vågade knappt skruva upp styrkan någonting. Låg där med panik över att om jag skulle råka skruva upp för mycket skulle jag stekas ihjäl. Nej vem gör det firvilligt?
Jag kommer nog hellre tillåta han knäcka ryggen istället, det är också obehagligt, men iafl inte lika panikångestframkallande som det där.

Efteråt så sprang jag upp på skolan för att sätta upp min lapp om böcker jag säljer från termin 1. De kurser jag redan fått godkänt i och som jag numera inte kommer behöva lyckligtvis. Använde knappt böckera, totalt meningslöst köp. Men det är sånt man lär sig i efterhand, vilka man kommer behöva och inte.
Så hoppas någon är dum nog att köpa mina haha. (ironiskt)

Var och åt med ma sen på en nyöppnad kinatjosan vid Blåcenter. De hade jätte god lunchbuffé som jag nog kommer återkomma till. Rekommenderas!

Nu borde jag plugga lite inför tentorna den 9 februari. Men man hinner nog alltid med lite chokladbollar och sex and the city först.

Jag får dock inte glömma bort skicka mina paket till de som vunnit min auktioner på tradera. Inväntar en inbetalning, skulle vara skönt att få skicka iväg alla på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0