...

Är hemkommen ifrån Duved och tänkte snabbt resumera denna helg, är för trött för att försöka göra nått ordentligt utav det, utan väntar på bilder ifrån folket ifrån lördagskvällen.

Har varit i Duved som sagt, på lördagen var det tänkt att jag skulle åka skidor med alla tjejerna men jag rokade inte. Det var kallt ute, jonáthan som skulle skjutsa mig blev sen och nej jag var alldeles för trött, låg inne och glodde på 5 filmer istället.
På kvällen åkte jag och Jonathan upp till tjejerna i Jennys stuga, det blev drinkar, spel och allmänt tjöt om allt. Mysigt och trevligt.

Idag har jag mest myst med Jonathan och åkt hem.
Just nu har jag ätit en talrik nudlar, sett slutet på filmen love rules och filmkrönikans special om fantasy. Väntar på Criminal Minds, sen ska jag sova för kl 11 ska jag möta Marie på skolan för att fixa vår redovisning vi ska ha om våran rapport på onsdag.

To be contined.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0