Daily

Uppe i hyffsad tid iafl.

Måste börja med att säga jag är stolt över min mamma! Hon har nu köpt ett träningskort och nu är vi båda ett steg närmare ett hälsosammare liv (min rygg håller på att paja b la) Det ska bli kul at träna till sammans. Stor elogé till dig!

Nu ska jag bara försöka komma på titeln till våran rapport, bara rubriken "barnfetma" var ju inte så jäkla rolig men vad ska jag hitta på då? Det är det sista som ska göras innan jag kan skicka rapporten och få den utskriven. Lovely!

Aja det har ju börjat bra idag, hoppas det fortsätter så på min intorduktion på mitt nya jobb på skolans bibliotek. Skulle vara där mellan 13-14 sen får jag se var jag fördriver tiden med till honey kommer hem kl 22. Han har nu suttit på bussen i 1h och har bara 10h kvar, jag förstår inte hur han orkar? Men lika glad är jag för det, men gladast är nog jag? Får träffa honnom då.

Nu till frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0