Dagens planering

Startade min dag med att skutt ned på stan (buss) för at byta min skor till en storlek större eftersom mina fötter har lite svårt att bestämma sig vilken storlek de har, 36, 37 eller 38.
Mötte upp Camilla för att äta på Pause, det blev en grillad paninig och den var god. Men inget slår salami och brie paninin på Sinnenas Cafe. Drägglar bara jag tänker på det.

Nu ska jag även ta tag i att börja plugga till läkemedelstentan. Får se om jag hittar några tentor jag inte redan har räknat.
Vid kl 15.45 ska jag infinna mig på mitt underbara jobb, måste försöka förtränga att jag kommer lessna fruktansvärt på det. Men bara jag tänker på Boxers kunder så ler jag genast lite mer och känner mig nöjd med livet.

Jag slutar vid 19.15 och vid 20 så kommer min magsjuke honey hem med flyg ifrån sthlm. Har inte bestämt mig för hur fasiken vi ska lösa att jag vägrar bli magsjuk. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0