Brakar samman

Mitt internet har fått för sig att gå i strejk, använder jag det så mycket att den inte orkar med längre? Vem vet, iafl så fungerar det inte lägga upp bilder eller ens föröska göra något vettigt.

Var hos Lisa och såg Sex and the CIty igår, vi bestämmde att denna sommar ska bli snyggast ever. Högklackat, sitta på news och äga stan. Planering inför kroatien försökte vi också göra, blev mest att vi suckande säger att vi längtar. Vi åker den 7 juni istl och bli borta en vecka, inte helt fel!

Just nu håller jag på att se sproten för fulla muggar. Nu är det andra åket i herrarnas slalom och Byggmark ligger fyra inför det andra åket, nu blir det åka av!

Ser sen om jag lyckas lägga upp mina bilder på tradera, har iafl lyckas lagt upp en aktion till (finns under kategorin till salu). Jag har även fått vinnande bud på två aktioner på två olika par jeans för 100kr styck. Bättre än ingenting än att de ska ligga här hemma och skräpa. Nu hoppas jag resten blir sålt också, så det är bara att buda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0