Another day

Släpade mig upp ur sängen som vanligt 07.30 för att hinna med bussen kl 07.50. När jag väl kom till skolan upptäcker jag att det är halvklass och jag igentligen skulle varit där 10.30, min vanliga tur känner jag just då. Eftersom jag inte hade någon lust att åka hem för att sen nästan direkt ta bussen tillbaka igen fick jag stanna kvar. Så jag fick sluta 09.30 istället, hur skönt som helst en lagom kort dag.

Nu fick jag reda på att mina föräldrar kommer hem vid 15 idag, de har varit i Duved i 14 dagar, precis som mig men jag åkte ju hem till stan i tisdags för att jag hade skola. Nu blir det till att städa och föröska få huset beboligt igen enligt mammas standard, det är inte det lättaste.

Längtar tills imorn då honey kommer till stan, sista kvällen innan han håker tillbaka till Luleå igen på söndag. Känns jätte trist men jag får trösta mig med att han har gjort halva tiden och det har gått enormt snabbt. Så det borde gå lika snabbt tills han muckar 19 juni. Sen blir han hemma!

Ikväll ska jag nog till Camilla för att spela guitar hero, love it!

Nu ska jag göra klart skolarbetet som ska ha gjorts idag, sju ben på latin ska läras in, jag ska göra klart frågorna om nervcellerna och börja läsa böcker som ska ligga tillgrund för våran rapport vi ska skriva nästa vecka. Mhmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0