Snöday

Ingen sunday, utan snarare en snowday. Det har snöat nonstop sen igår. Tyvärr så är det precis 0 gradit så det mesta blir bara slask.

Idag har jag varit i min egen stuga och nördat sport, inte för att det har gått bra för svenskarna men men. Jonathan därimot har med sin bror varit på Renfjället och haft en kärleksstund med nya skotrar som de hyrt idag pga Jonathans broms inte fungerar. Förstår att de inte ville lämna tillbaka dem haha.

Jonathan åker iväg om en timme tillbaka till Luleå medan jag stannar kvar i Duved tills imorgon med min pappa och farbror. Får agera chafför ikväll då.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Plingar det hela tiden? Plingar det högt också?

2008-02-17 @ 17:50:43
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0