Saker blir inte alltid som man tänkt sig

Än så länge har inte nått gått bra idag.
Det började med att jag bestämde med ma och pa att kl 11.30 skulle vi ses på en lunchresturang. Kl 11.40 började jag ringa och undra vart de var? Tydligen stog de utanför sitt jobb och väntade på att jag skulle hämta dem där? Bara att sätta sig i bilen igen.

Kl 16.00 skulle de komma hem idag så jag kunde ta bilen och åka på träning 16.30. 16.15 kom dom hem för de trodde jag skulle hinna då. Jag orkade värkligen inte stressa iväg så det blev tyvärr ingen träning.

Kl 18.30 ska jag träffa Nina på pause för en efterlängtad fika, men min bror har träning kl 19.00 och behöver skjuts så jag måste försöka skjuta på det till efter det.

Varför försöker man ens göra tidsplaneringar? Man blir bara stressad endå för att det aldrig håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0