Ont i fötterna

Mina fötter ger upp nu efter 7h stående.

Först på skidskytten där de höll på att föfrysas. Till ingen nytta. Nej skämt åtisdo, men det var synd att ACO sköt bort sig totalt. Det var ju inte oväntat men surt för alla de andra i laget som gjorde en bra insatts, vem vill bli fyra?
Jäkligt kul för Östersund att det är fullt med folk för tredje tävligen i rad. Vart kommer allt folk ifrån? Bor vi så här många i Jämtland?

image608
Camilla spanar in skidskyttarnas rumpor.

Precis efter tysken hade åkt i mål och det stog klart att sverige skulle bli fyra spurtade jag och en lika förfrusen Camilla till bilen. 5min senare lyckades jag komma i tid till jobbet.
Så följande 3,5h har jag gått runt och ställt upp böcker, städat hyllor dvs kontrollera så böcker står i rätt ordning. Lånat ut och återlämnat böcker. Jag älskar böcker, de skriker inte skällsord åt mig haha. Skadad sen boxers kundtjänst.

Nu ska jag belöna mig själv med rostbiff och potatissallad till filmen I hennes skor. Sen blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0