Gossip Girl?


Det enda i serien med färg.

Ingen större hemlighet att jag avgudade OC och blev nästan tårögd då det lades ned (i rättan tid dock innan det spårade ur totalt). 

För ett tag sedan börjar rykten komma över atlanten om en ny succé ifrån skaparen utav OC, gossip girl. Med spänd förväntan bänkade jag mig framför tv förra tisdagen, men en timme senare såg jag mera ut som en citron.
Trista miljöer där gnällungar härjade fritt. Nej tack!
Visst det kanske tar sig, men orkar man värkligen sätta sig in i nått där ungarna är utråkade med för myckte pengar så det enda de har för sig är att vara otrogna med varandra? Nej ge mig humor!

Denna tisdag bydde jag mig inte ens om att slå på tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0