You're The Voice

Bestämde mig för att ringa Natalie och bjuda över henne på middag efter en runda på stan. Vi inhandlade julmust, chips + dip som vi svullat i oss i soffan efter woken.
Vi har dissat idol och kommit fram till att både Alice och Kevin är jätte duktiga på att sjunga MEN intetsägande enligt mig. De berör inte mig iafl.

Eutav låtarna som Kevin framför You're The Voice är ett jätte bra exempel, han sjunger den bra utan tvekan. Men han ahr ingen power ingen den extra glöden som låten behöver.
Därför lyssnar jag mycket hellre på orginalet av John Farnham.



PS är det bara jag och Natalie som tycker vinnarlåten låter misstänkt likt en utav låtarna som en känd pojkbandsgrupp har gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0